Siirry sisältöön

Avoin työpaikka: asianajoassistentti Turun-toimistoon

Tässä työtehtävässä pääset osaksi modernia ja kehittyvää asianajotoimistoa, jossa pääset tukemaan juristeja arjen sujuvuudessa ja osallistumaan monipuolisiin toimeksiantoihin.

Haemme

ASIANAJOASSISTENTTIA

vakituiseen, kokoaikaiseen työsuhteeseen Turun-toimistoon.

Assistenttina olet keskeisessä roolissa tukemassa juristien päivittäistä työtä. Tehtävässä korostuvat oma-aloitteisuus, tarkkuus ja palveluasenne – pääset vaikuttamaan toimintatapoihimme ja kehittämään niitä edelleen.

Työtehtäviisi kuuluu muun muassa:

  • asiakaspalvelu puhelimitse ja sähköpostitse asiakkaiden, viranomaisten ja yhteistyökumppaneiden kanssa
  • asiakirjojen ja toimeksiantojen hallinta
  • oikeudellisten asiakirjojen luonnostelu ja oikoluku
  • aikataulujen ja tapaamisten organisointi
  • tiedonhaku eri rekistereistä ja viranomaisilta
  • hallinnolliset asiakastehtävät, kuten laskutus ja asiakastunnistus

Työnkuvaus

Kenelle tehtävä sopii:

Etsimme henkilöä, joka toimii luontevasti sekä itsenäisesti että osana tiimiä. Sinulta löytyy halua tarttua toimeen, kykyä hahmottaa laajoja kokonaisuuksia ja valmiutta mukautua vaihteleviin tilanteisiin.

Edellytämme:

  • oma-aloitteisuutta ja hyviä organisointitaitoja
  • erinomaista suomen kielen osaamista sekä hyvää englannin kielen taitoa
  • hyviä tekstinkäsittely- ja viestintätaitoja
  • sujuvaa MS Office -osaamista

Arvostamme lisäksi:

  • innokkuutta kehittyä juridisessa tukiroolissa
  • kokemusta asiakaspalvelusta tai toimistotyöstä
  • (oikeus)tradenomin tai muun soveltuvan tutkinnon suorittamista
  • aiempaa kokemusta asianajoalalta tai oikeudellisista tehtävistä
  • muu kielitaito on plussaa

Valmis juridinen osaaminen ei ole välttämätöntä – tärkeintä on kiinnostus alaa kohtaan ja halu oppia. Annamme kattavan perehdytyksen työtehtävään.

Mitä tarjoamme sinulle:

Tarjoamme merkityksellisen roolin osana asiantuntevaa ja lämminhenkistä tiimiä. Meillä voit kasvaa ja kehittyä urallasi aidosti tukevassa työympäristössä. Panostamme työntekijöidemme hyvinvointiin ja työssä viihtymiseen.

Saat meillä:

  • vastuullisen ja vaihtelevan työnkuvan asianajotoimiston ytimessä
  • mahdollisuuden vaikuttaa työhösi ja kehittää toimintatapoja
  • rennon mutta asiantuntevan työyhteisön tuen
  • viihtyisän työympäristön sekä mahdollisuuden osittaiseen etätyöhön
  • lounas- ja virike-edun, työsuhdematkalipun sekä kattavat työterveyspalvelut

Työaika on arkisin klo 8.30–16.30. Työ alkaa sopimuksen mukaan lokakuussa 2025.

Kiinnostuitko?

Toteutamme rekrytoinnin yhteistyössä Baronan kanssa. Lähetä hakemuksesi ja CV:si Baronan rekrytointijärjestelmän kautta viimeistään 19.8.2025. Kerro, miksi juuri sinä olisit erinomainen lisä tiimiimme!

Lisätietoja tehtävästä antaa Baronalla rekrytointikonsultti Kati Blinnikka, p. 050 370 8435. Katin tavoitat parhaiten ke 6.8. klo 12-16 ja ti 12.8. klo 12-14 välisenä aikana.


Aiheeseen liittyvät julkaisut